zondag 18 juli 2010

Zou je liever... : Grijs vs Roze coupe

Het volgende beauty doem scenario: je mag de rest van je leven slechts 1 haarkleur hebben en je hebt de keuze uit grijs of roze. Je mag je haren niet verven, bleken of een henna behandeling geven, nee, zelfs geen citroensap erin smeren en in de zon gaan bakken! Sorry, we moeten streng zijn. De vraag is, welke kleur kies jij, en waarom? Nou, ik weet het al hoor...


Ik ga voor roze! Roze is een prachtige, vrolijke kleur en dan heb ik meteen een excuus om allerlei schattige Hello Kitty haar accessoires te gebruiken, of een grote roze strik zoals Lily Allen hierboven. En als ik later oud wordt? Is het dan niet kinderachtig? Nee! Dan is roze nog steeds cool. Jewelry designer Tarina Tarantino (die overigens ook een make-up lijn heeft gestart onlangs) is 35 jaar en ziet er nog steeds leuk uit. Hier kom je nog wel mee weg tot je 50e denk ik.



En als ik de 50 ben gepasseerd dan knip ik een kapsel zoals Dame Edna en dan zie ik er ongeveer zo uit:


Roze dus voor mij! Het kan wat kinderachtig overkomen maar ach, ik blijf toch altijd jong van geest. Roze is voor mij echt een fun kleur, just like me! En dat heb ik 1000 maal liever dan een saaie grijze kleur. Roze past veel beter bij mij dan grijs. Vandaar mijn keuze.

En nu is het jullie beurt. Waar kiezen jullie voor, grijs of roze? Remember het is voor de rest van je leven en je mag er niets aan veranderen! Choose wisely, my friends.

Until next time,
Serena Verbon