zaterdag 31 juli 2010

Review: Benefit Ultra Shines Lipgloss

Jullie hebben deze lipgloss vast al voorbij zien komen op diverse beautyblogs, maar ik plaats er toch een review over. Normaal gesproken vind ik dat niet leuk - ik ben liever origineel - maar het leek me dit keer juist WEL leuk om te laten zien dat deze lipgloss ook prachtig staat bij getinte meiden zoals ik. Klik verder voor de swatches!

Ultra Shines zijn de allernieuwste Lip Shines van Benefit, verkrijgbaar in 5 kleuren; Back to the Fuchsia, Dancing Queen, Foxy Lady, Wild Child en Spiked Punch. Die laatste kleur heb ik!



Zoals je ziet in Spiked Punch een prachtige koraalroze kleur met multicolour shimmers. Het is een vrij lichte, felle kleur en de pigmentatie is erg goed. Het is zeker geen sheer gloss, de kleur is meteen goed aanwezig op de lippen. Hoe gek het ook klinkt, ik vind dit soort felle koraalkleurtjes echt iets voor white girls. Ik vind mezelf dan te bruin hiervoor, dan denk ik dat de kleur te veel afsteekt bij mijn gezicht en ik ben bang dat mijn pigmentvlekken (rond mijn mond) extra zullen opvallen. Omdat ik toch wilde proberen waagde ik een poging...en ik was blij verrast!



De gloss is verpakt in een wat kortere, dikkere huls en kan aangebracht worden met het bijbehorende kwastje. Omdat de pigmentatie zo heftig is smeer ik een klodder nonchalant uit over mijn lippen en verdeel ik het vervolgens met mijn vingers. De geur van de gloss is overheerlijk! Echt een zoete fruity scent, ik herken er inderdaad de perzikjesgeur, maar het is niet te overheersend, just right for me! De gloss is totaal niet sticky icky, maar wel heel erg shiny en het glijdt soepeltjes over mijn lippen. Love this stuff! Qua structuur doet het me denken aan een glossy lippenstift die te lang in de zon heeft gelegen (if you know what I mean).



De kleur van de gloss wordt iets rozer als je hem aanbrengt, en op bovenstaande foto's (met flits) is helemaal niets meer terug te zien van het koraal. In real life is dit echter wel beter te zien, dan heeft de gloss echt een prachtige koraalroze kleur.

Spiked Punch staat me pretty darn good, als ik het zo even mag zeggen van mezelf! Dat mag wel toch? ^^ De kleur geeft me een frisse uitstraling en staat helemaal niet zo fel als ik in eerste instantie had gedacht. Deze gloss geeft me een instant healthy look, en producten die je binnen een paar seconden omtoveren tot een fruitig bloempje verdienen wat mij betreft een dikke tien! I think I found a new favourite lipgloss you guys! Spiked Punch is een kleurtje die volgens mij zowel blanke meiden als getinte meiden heel goed staat! Jammer dat de andere beautybloggers geen full face hebben gemaakt met deze gloss, anders had ik hun foto hier even bijgeplakt zodat jullie de kleur konden zien op verschillende huidtypes. 

Benefit Ultra Shines Lip Shine kost €19 per stuk en wordt verkocht in Sephora. Klik hier voor een Sephora filiaal bij jou in de buurt.

Q: Wat is jullie favo lipgloss op het moment?

Until next time,
Serena Verbon