zondag 27 juni 2010

Summer Bummers: Witte huid

Ik hoor zo vaak geklaag van blanke meiden over hun witheid. "Ik ben zo wit, of ik heb van die witte benen het zijn net melkflessen, of ik ben zo wit dat ik bijna licht geef in het donker". En door hun witheid durven ze dan geen korte broekjes aan te trekken, laat staan in bikini over het strand huppelen. Argh! Wat is er mis met wit zijn? Is een zongebruinde huid echt zoveel mooier en sexyer? 


Ik ben er wel van overtuigd dat een gebruinde huid je er gezonder uit doet zien maar dat wil nog niet zeggen dat een witte huid er automatisch ongezond uitziet. Hieronder heb ik wat plaatjes gevonden van prachtvrouwen met een witte huid en een gezonde glowy look;

Emma Watson


Isla Fisher


Dita von Teese



Rose McGowan



Anne Hathaway


Amanda Seyfried


Bovenstaande vrouwen zijn super mooi om te zien, ze stralen en knallen echt van de foto af. En zie je, zij hebben geen angst om hun witte huidje te laten zien! Zelfs niet in bikini (als je me niet gelooft, google hun namen + bikini maar eens). Ze voelen zich sexy en verleidelijk, and you should too! BE PROUD TO BE PALE!

Meiden met een witte huid hebben altijd zoveel vooroordelen over zichzelf, een witte huid is ongezond, lelijk en niet sexy. Well, I think you're wrong there! Als jij lekker in je witte velletje zit ben je WEL sexy. En sinds die verdomde Twilight films met hun vampieren is een bleke huid alleen nog maar meer sexy geworden en laten steeds meer celebs de fles selftanner staan. That's right, een bleke huid is trendy!


'Edward en Bella' uit Twilight

Om je bleke huid te laten stralen gebruik je een piepklein beetje bronzer. Breng vervolgens een blush in een roze of perzik kleurtje aan op de appeltjes van je wangen en blend de blush goed met de bronzer. Voor wat extra glow breng je highlighter aan boven je jukbeenderen. Als je jezelf toch nog te bleek voelt voor het strand: relax, we've always got selftanner! (tutorials over het goed aanbrengen van bronzer en selftanner zijn overigens in de maak).

Q: Schaam jij je voor je bleke huid? En voor de meiden die niet bleek zijn, wat vinden jullie van een wit velletje? 

Until next time,
Serena Verbon