woensdag 2 juni 2010

Stylish Blogger Award


Door Cynthia ben ik getagged met een Stylish Blogger Award! Het in ontvangst nemen van deze award gaat gepaard met de volgende regeltjes: 1. Vertel 5 random facts over jezelf en 2. Tag 5 andere stylish bloggers.




Random Facts

1. Mijn moeder komt overdag (als ik aan het werk ben) nog wel eens in mijn appartement om af te wassen, een wasje te draaien, te strijken en te stofzuigen. En stiekem vind ik dit SUPER fijn! Gosh, I'm spoiled...

2. Ik ben gek op zingen! Ik zing luidkeels mee met de radio op het werk. Mijn collega's klagen nooit, ze zijn het wel gewend van me. Ik ben ook gek op Singstar, het karaoke spel op de Playstation. Op feestjes en partijen tover ik de microfoons tevoorschijn want ik ben altijd in voor een potje zingen natuurlijk. Wat dan wel weer jammer is: ik kan totaal geen toon houden en ik zing vals.

3. Toen ik een aantal jaren jonger was had ik een goed lopende webshop waarin ik allerlei onderdelen en kralen verkocht om sieraden mee te maken. Het heet Tutti Frutti Jewels. Ik ben er mee gestopt, na 4 jaar ongeveer, omdat ik meer tijd wilde steken in The Secret Garden. Nu we gestopt zijn met TSG wil ik het sieraden maken weer oppakken, ik barst van de inspiratie!

4. Bas en ik hadden nog maar een maand verkering toen we onze zomervakantie samen gingen boeken. We gaan trouwens naar Florida en ik heb er superveel zin in! Iedere keer als de zon schijnt begint het onwijs te kriebelen! We gaan pas over ruim 2 maanden, ik kan niet wachten!

5. Als ik als jongen was geboren dan had ik Romain geheten.

Ik tag...
Lien, Ioni, Tara, Michele en Maren.

Until next time,
Serena Verbon