dinsdag 1 juni 2010

Mood Lovers Opgelet!

Zucht. Die Claire's Mood Nailpolishes moeten echt naar Nederland komen hoor. Ik keek net op de buitenlandse blog Nihrida waar ik allemaal swatches voorbij zag komen van deze speelse lakjes en ze zijn zo ontzettend gaaf! De Mood polishes zijn er in verschillende kleurvarianten en veranderen van kleur afhankelijk van de temperatuur. Op de nagels bereik je daarom een extra mooi ombré effect. Niet te veel wegzwijmelen, want deze lakjes zijn dus mooi niet in Nederland verkrijgbaar. Bummer! Maar hier gaan we verandering in brengen! Lees snel verder om erachter te komen wat we kunnen doen om deze Mood Polish naar Nederland te halen.




Mooi zijn ze he?


Ben je al enthousiast?

Collega blogger Natascha van Beautytas mailde me laatst een strategie om deze geweldige Claire's Mood Nailpolish naar Nederland te krijgen. Natascha had namelijk gemaild naar de Customer Service van Claire's waarin ze smeekte deze lakjes naar Nederland te halen. Customer Service stuurde haar smeekbede door naar de Claire's Cosmetic Department omdat ze daar veel waarde hechten aan feedback en product suggesties. Wat is nu het plan? Namens Natascha wil ik een oproep doen om een mail te sturen naar Claire's Customer Service waarin we vragen (wat zeg ik, eisen!) dat de Mood Polishes naar Nederland komen.

Mail je smeekbede naar : Customer.Services@claires.co.uk

Hoe meer meiden er mailen des te groter is de kans dat ze onze wens zullen vervullen! Let er wel op dat we niet vervelend gaan worden, dus niet spammen, geen e-mail bommen, maar gewoon een oprecht en enthousiast mailtje. Mood Lovers laat je horen! Zorg dat deze aktie zo veel mogelijk bekendheid krijgt door het op je eigen blog te plaatsen. Spread the word via Twitter, Hyves, Facebook, roep het op straat, whatever you like. Dit gaat ons lukken meiden!

Mijn mail is al verzonden. Doen jullie met ons mee?

Until next time,
Serena Verbon