vrijdag 28 mei 2010

Vraag maar raak!

Howdy y'all! Sinds vandaag heb ik een leuke nieuwe gadget op mijn site gezet genaamd 'Vraag maar Raak!' (in de rechter sidebar). Het is een gadget via Formspring en de bedoeling is dat jullie in het daarvoor bestemde vakje alles aan me kunnen vragen wat jullie maar willen weten. Het kunnen ook vragen zijn waarvoor je je schaamt, want vragen stellen kan namelijk ook anoniem. Ik zal proberen zo snel mogelijk antwoord te geven op jullie vragen. Het is een leuke en snelle methode (een mailtje sturen is net iets meer werk) om iets meer over mij te weten te komen, of om beauty advies te vragen. Dus, don't be shy and go ask me something already!

En kennen jullie Bloglovin' al? Het is een verzamelsite van alle blogs die er maar te vinden zijn die heel overzichtelijk worden ingedeeld in verschillende categorieën en landen gerangschikt op populariteit. Zo staat BeautyLab.nl ingedeeld onder Beauty en onder Netherlands. Met een paar klikken heb jij een selectie gemaakt van de categorie en het land waar jij interesse in hebt. Als je vervolgens klikt op BeautyLab krijg je een overzicht van mijn meest recente artikelen. Je kunt op deze manier snel en efficiënt browsen op een blog. Als je je aanmeldt kun je je favoriete blogs volgen en zodra je inlogt krijg je een beginscherm met alle nieuwe posts van de blogs die je volgt. Bloghoppen wordt zo wel heel makkelijk!

Ik zou het leuk vinden als jullie mij ook zouden volgen via Bloglovin'! Als je me wilt volgen kun je dat doen door hier te klikken. Alvast bedankt lieve luitjes!

Until next time,
Serena Verbon