zaterdag 15 mei 2010

Sneak Peek: Dark Warrior Elf

Eindelijk had ik weer de tijd, zin en inspiratie om achter de webcam te kruipen voor een transformatie! Deze tutorial noem ik Dark Warrior Elf en is momenteel aan het uploaden op YouTube. Het is een vrij eenvoudige make-up tutorial die je binnen 5-10 minuten omtovert tot een stoere krijgersvrouw. Supergaaf voor een themafeest, Halloween, Carnaval, gemaskerd bal, trance feest of -festival of ehm... een Lady Gaga concert?


Jaha! Het Lady Gaga concert is namelijk vanavond al in het Gelredome! En we hebben er zin in joh! Tara loopt al vanaf begin deze week te bedenken wat ze aan zal doen. Ik weet het nog niet, waarschijnlijk mijn strass legging en strass shirt en gave make-up. Ik weet niet zo goed of ik bovenstaande make-up durf te dragen naar het concert. We zijn er al zo vroeg namelijk! Stel je voor dat we nog even de stad in gaan, dan zit iedereen me aan te staren! Hmm. Alhoewel, iedereen weet wel meteen dat ik voor Lady Gaga kom, kijk maar naar onderstaande foto's, ze is zelf namelijk ook gek op maskers:






Aah, ik twijfel nog! Ik ben trouwens echt benieuwd naar het concert zeg, het moet echt een toffe show worden met veel spektakel. Ik heb er mega muchas veel zin in! Hebben jullie vanavond leuke plannen?

Until next time,
Serena Verbon