donderdag 20 mei 2010

Positive Thinking


Hebben jullie ook wel eens last van een dipje? Ik heb soms van die dagen dat ik helemaal niet lekker in mijn vel zit. Ik kan niet precies aangeven waar het aan ligt, ik voel me gewoon mwah en meh. Herkenbaar?  Ik heb de perfecte oplossing gevonden om uit je dip te komen en daarvoor heb ik me laten inspireren door het meisje uit bovenstaand filmpje genaamd "Jessica's Daily Affirmation" (Jessica's dagelijkse bevestiging). Een heerlijk filmpje voor op deze vroege ochtend.

Wow! Wat een positieve energie heeft dat meisje. Jong als ze is, geeft ze zichzelf een flinke peptalk terwijl ze naar haar spiegelbeeld kijkt. Tjakka! Deze video geeft me zo'n blij gevoel van binnen. En ze heeft nog gelijk ook. Waarom sikkeneuren terwijl er zo veel goeds, leuks en moois is in je leven. Denk aan de positieve dingen, vergeet de negatieve, en ik weet zeker dat je humeur opklaart.

Ik denk dat jullie het wel met me eens zijn dat dit niet alleen een bevestiging is voor Jessica, dit is een bevestiging voor ons allemaal! Doe met me mee: I like my house! I like my boyfriend! I like my blog! I like my hair! I like my cats! I CAN DO ANYTHING GOOD! 

[copy, paste, fill in the dots & leave a comment] :

I like ...
I like ...
I like ...
I like ...
I like ...
I CAN DO ANYTHING GOOD!

Until next time,
Serena Verbon