donderdag 20 mei 2010

Link Tip: If Shoes Could Kill

Crazy Shoes - Wide Base For Better Balance
Schoenen. Een onderwerp waar menig vrouwenhart op onverklaarbare wijze sneller van gaat kloppen! Toen ik de Amerikaanse site If Shoes Could Kill ontdekte, een nieuwe site geheel gewijd aan schoenen, stopte mijn hart even met kloppen. Maar niet omdat mijn ogen mooie schoenen waarnamen. Integendeel. De meest bizarre creaties kwamen voorbij. If shoes could kill - then these ones would definitely murder you! For shizzle. Kijken jullie mee naar de selectie die ik maakte van de meest hysterische schoenen van deze site?

crazy shoe photos - How to Make Your Cat Hate You
Deze rattensloffen lijken schrikbarend echt. Eeeewl!

crazy shoe photos - Alien Egg Pod Footwear?
Wat is er met deze schoenen aan de hand zeg?
Je voeten komen zo totaal niet elegant uit en het loopt nog oncomfortabel ook!

crazy shoes - What Would the Pope Say?
Gekruisigde hakken...

crazy boots - Placed on a Pedestal
Ik vraag me sterk af hoe je jezelf moet voortbewegen zo zonder hak...

Crazy Shoes - Residual Heel Is Residual
...of hoe je je moet voortbewegen met een te korte hak??

Crazy Shoes - Candy Carrier
Ehm. Candy, anyone? Kijk, en ZO smokkel je nu snoep de bioscoop binnen.
(of, vervang snoep voor drugs en bioscoop voor club).


I present to you... the Toe Breaker!

Crazy Shoes - What The Chiquita Banana Lady Wears
Zelfs het Chiquita meisje wilt hier niet in gezien worden!

Bovenstaande foto's zijn slechts een greep van de website If Shoes Could Kill. De site is pas begonnen dus er staan niet superveel foto's op, maar ze updaten iedere dag. Ook kun je zelf foto's van bizarre schoenen indienen via hun site. Dus, heb je niets te doen en wil je vermakelijke, gekke, bizarre, out of this world, hysterische, lelijke, belachelijke of inventieve schoenen bekijken? Check dan zeker If Shoes Could Kill!

En dan nu de lezersvraag: Wat zijn jou meest bizarre paar schoenen? Ik heb laarzen (model Ugg) met een harige luipaardenprint. Misschien ken je ze nog wel uit mijn Beyonce Kitty Kat video. En vroeger had ik bruine veterlaarzen van Diesel, met een stilettohak en een sportzool en fluorgroene veters! Lelijk joh! Maar ze liepen heerlijk. Ik heb ze weg moeten gooien helaas, ze gingen kapot.

Until next time,
Serena Verbon