zaterdag 29 mei 2010

M.A.C. Marine Life - Seahorse Swatch & Look

Dit is hem dan. MAC Marine Life (a.k.a. my prrrrecious) in real life. Gelukkig scheen de zon dus kon ik hem in volle sparkling glorie fotograferen. Zucht, wat een beauty he? En nu willen jullie natuurlijk zien hoe deze highlighter er op de huid uitziet en hoe 'ie mij staat, am I right? Klik daarom verder voor meer foto's en swatches.



De achterkant.


Marine Life, untouched and like a virgin...
Can't wait to put my brush on it!


Swatch op mijn huid. Het was moeilijk de subtiele shimmers en sparkles te fotograferen, maar onder een bepaalde hoek (ik verdraaide bijna mijn pols) en met de juiste lichtinval lukte het me enigzins om ze op de foto te krijgen zoals ik ze zelf zie. Hoe dan ook, in het echt is deze highlighter nog mooier dan op deze foto, believe me!


Hier heb ik het lichtroze gedeelte op mijn wenkbrauwbot aangebracht en het koraal gedeelte als blush op mijn wangen. Ik moet zeggen dat de kleuren samen (of de koraal apart) te fel zijn als highlighter, ik denk daarom dat ik Marine Life voornamelijk als blush zal gebruiken. Maar het is wel handig dat je alleen het roze gedeelte kan gebruiken als highlighter.


Full Face.


Marine Life na gebruik. Zoals jullie al vermoedden (en ik vreesde) was het pretty goud inderdaad slechts een overspray. Bummer! Maar Marlon zei al, "hij wordt wel lelijk he!", dus ergens in mijn achterhoofd wist ik het ook wel, ik wilde gewoon nog even in de waan blijven van zijn prettyness, hihi. Anyways, de subtiele gouden sparkles zijn ook gewoon verwerkt in het poeder zelf, zoals je op deze foto kunt zien, dus geen paniek!

Al met al
Ik ben heel tevreden met deze pretty highlighter! Ik denk dat ik hem voornamelijk als blush zal gaan gebruiken. Ik heb alleen bronze- en baksteenkleurige blushes, dus een koraalkleurige blush is een frisse verademing in mijn stash en zal ik zeker in de zomer vaak naar grijpen. Het lichtroze gedeelte kan ik fijn gebruiken voor onder mijn wenkbrauwen. Ik ben heel product-trouw, als ik ergens tevreden over ben maak ik het ook op to tha bone! In minder straatslang bedoel ik dat ik het dan opmaak tot ik de pan zie, red. Ik vraag me af wanneer ik de pan krijg te zien van dit juweeltje! Winkelprijs € 28,50.

Wat vinden jullie van de MAC Marine Life of andere producten uit deze collectie? En wat is jullie favoriete highlighter en blush?

Until next time,
Serena Verbon