zondag 23 mei 2010

Lush UK Bestelling

Lush heeft weer veel nieuws! Ik zat een tijdje geleden al te azen op de nieuwste produkten Colour Supplements en de Serum Bars die ik spotte op de UK site, en nu zag ik dat er nog meer nieuws op de site stond. Nieuwe Lush goodies die nog niet in Nederland verkrijgbaar zijn, maar wel binnenkort naar Nederland komen. Al die nieuwe spullen maakten me super hebberig! Ik vulde als een bezetene mijn mandje met nieuwe Lush items waar ik maar al te nieuwsgierig naar was, en vulde het aan met een paar Lush Classics waarover ik veel goeds heb gehoord. Kijken jullie mee naar mijn bestelling?

Bestellen via Lush UK heb ik nooit eerder gedaan, maar de koers staat goed ten opzichte van de euro (1.00 GBP = 1.16973 EUR), en de verzendkosten zijn maar £ 4,95 wat ik reuze mee vind vallen! Goed, mijn bestelling:


Charity Pot trial size - £ 1.00


Altijd handig om even in je tas te stoppen, zo'n klein blikje.
En voor dat geld kon ik het niet laten liggen natuurlijk!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Brimstone - 140 gram - £ 3.25

Een nieuw Lush produkt! Een blok om je lichaam mee te scrubben.
Zal het beter en fijner werken dan Buffy?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Glorious Mud - 125 gram - £ 3.95

Ook dit is een nieuw Lush produkt!
Een bruisend en scrubbend blok om je lichaam
mee te scrubben, met rhassoul klei. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ultra Bland - 45 gram - £ 5,75


Het kleinste potje om eerst even uit te proberen.
Ik heb veel goeds gehoord over deze make-up verwijderaar!
Ik ben benieuwd of mijn gevoelige huid hier tegen kan.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Stepping Stones - 65 gram - £ 2,75
Nieuw bij Lush! Een moisturizing voetenscrub!
Met cacoaboter en jojoba olie die je voeten verzorgen,
en puimsteen en zeezout om flink mee te scrubben.
Want de zomer komt er weer aan jongens en meisjes, dus moeten
 de voeten mooi verzorgd zijn want ze gaan weer gezien worden

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Colour Supplement in Light Yellow - 20 gram - £ 7,50

Nieuw bij Lush, ook al te koop in NL.
Lijkt me erg fijn, een foundation op natuurlijke basis.
Ik ben benieuwd of het wat is, en of ik de kleur goed heb gekozen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Saving Face serum - 20 gram - £ 7,50


Nieuw bij Lush, ook al te koop in NL.
Er zijn 2 soorten serum te koop, maar deze leek me het meest 
geschikt voor mijn huid. Ben erg benieuwd!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

In totaal was ik £ 36,65 kwijt, inclusief verzendkosten dus, wat omgerekend neerkomt op € 42,87. Gek genoeg ben ik via Engeland goedkoper uit, aangezien het Saving Face serum in de Nederlandse Lush €14,95 kost en de Ultra Bland €9,95. Dus het is en goedkoper, en ik heb de allernieuwste produkten in huis, die zelfs nog niet in Nederland te koop zijn. Nice!

Bestellen jullie wel eens via Lush UK? En wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Ik ben benieuwd wanneer ik het ontvang, ik hoop dat de verzending niet te lang duurt, want ik kan niet wachten om alles uit te proberen!

*edit*

Het is amazeballs, maar de bestelling is al binnen! Ik had het afgelopen woensdagnacht besteld, donderdag kreeg ik een melding dat het ingepakt en onderweg was en vrijdag was het al binnen! Wat een service, echte pluspunten!

Until next time,
Serena Verbon