zondag 23 mei 2010

Lekker ruiken voor het goede doel

Zoals jullie misschien weten ben ik finaliste van de Queen of the Benelux 2010 verkiezing. Nu is er een goed doel verbonden aan deze Miss verkiezing en dat is Stichting Missahoe Wonder. Alle finalistes zetten zich in om zo veel mogelijk geld op te halen voor deze stichting, ieder op hun eigen manier. Mijn moeder en ik hebben daarom Solid Perfumes gemaakt. De gehele opbrengst hiervan doneren we aan Stichting Missahoe Wonder. Lees verder voor meer info over deze stichting, en hoe jij je steentje bij kunt dragen door lekker te ruiken!


Stichting Missahoe Wonder (SMW) wil een nieuw en groot weeshuis opzetten in Kpando, Ghana en daarin 200 weeskinderen onderbrengen. In het bestaande weeshuis Missahoe Childrens' Home zitten 38 weeskinderen en deze kinderen komen ook in het nieuwe weeshuis. Het bestaande weeshuis wordt gehuurd van een landlord en deze huisvesting is veel te klein om 38 kinderen in te laten wonen. De landlord kan de kinderen op straat zetten wanneer hij wil en hij kan het huurcontract gemakkelijk opzeggen. Een zorgelijke toestand!




Het nieuwe weeshuis wordt groot genoeg om 200 weeskinderen te huizen. SMW en haar donateurs/sponsoren kunnen helpen om het weeshuis af te bouwen. SMW wil naast het bouwen van het weeshuis ook in het levensonderhoud van de kinderen voorzien.  Er zijn nog zoveel weeskinderen die geen onderdak hebben en dus op straat leven. Er zijn kinderen waarvan de ouders overleden zijn aan bijvoorbeeld HIV en die kinderen kunnen nergens terecht. Ook zijn er kinderen die als slaaf verkocht zijn. Dankzij een nieuw weeshuis hebben deze kinderen een kans op een goede toekomst!


Ook goed om te weten is dat maar liefst 100% van de donatie naar het project gaat. Alle andere kosten worden door de bestuursleden betaald. Help 200 weeskinderen, door hun een dak boven het hoofd te geven. Help SMW, wordt donateur en 200 weeskinderen worden voorzien in de eerste levensbehoeftes.

Help mee door lekker te ruiken! 
Mijn moeder en ik hebben Solid Perfumes gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Solid Perfume is parfum in vaste vorm. Wrijf met uw vinger over het parfum tot deze wat zachter wordt. Wrijf dit op uw polsen, hals en andere plekken waar je normaal gesproken parfum sprayt. De Solid Perfumes zijn rijkelijk gegeurd met dupes van Chanel No.5 en Lancome Miracle. De prijs per potje is slechts €5,00 (inclusief organza zakje).


Ingrediënten; bijenwas, sheabutter, kokos olie, druivenpit olie, jojoba olie, parfum olie.

Wil jij een potje Solid Perfume van me kopen en daarmee lekker ruiken EN tegelijkertijd Stichting Missahoe Wonder steunen? Stuur dan een mail met je adresgegevens naar starpede@hotmail.com en laat me weten hoeveel potjes je wilt en in welke geuren. Ik mail je dan zo spoedig mogelijk de betaalgegevens terug.

De potjes passen door de brievenbus, dus ik reken €1,00 verzendkosten per verzending, ongeacht hoeveel potjes je van me koopt. Ze zitten al in een organza zakje dus je kan ze meteen kado doen aan al je vriendinnen, moeder, schoonmoeder, tante, oma, collega's of kennissen! Hoe meer ik verkoop hoe beter! Ik wil proberen om €1000 op te halen en jullie kunnen me daarbij helpen!

Voordelen Solid Perfume
  • Compact en dus handig mee te nemen voor onderweg of op reis
  • Niet vloeibaar, dus geen gezeur bij de douane op vliegvelden
  • Bevat geen alcohol, dus veilig in de zon te gebruiken zonder bang te zijn voor huidvlekken
  • Gemaakt van natuurlijke ingrediënten, dus goed voor het milieu en voor jou
  • De formule is ook moisturizing voor je huid
  • Een stuk goedkoper dan 'the real deal' 
Koop dus allemaal een solid perfume bij mij! Steun het goede doel! Smell Good!

Vannacht ben ik trouwens te horen in het radioprogramma van Thymen op 3FM. Dus als je het nog op kunt brengen om wakker te zijn tussen 1 en 4 's nachts, vergeet dan niet even te luisteren! ^^

Voor meer info check Stichting Missahoe Wonder [Official Site] en Queen of the Benelux [Official Site].

Until next time,
Serena Verbon