dinsdag 11 mei 2010

Advertorial: Anti-agressie Icoon


Grijp jij in bij agressie op straat? Via de social media sites Twitter, Hyves en Facebook kun jij laten zien dat je tegen agressie op straat bent. Plaats het anti-agressie icoon bij je profielfoto en laat op deze manier zien dat jij je inzet voor een betere en vooral veilige maatschappij.


Als ik agressie op straat zie dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om oogkleppen op te zetten en stug door te lopen. Er is iemand in nood en die kan alle hulp goed gebruiken. Ik moedig natuurlijk geen mensen aan om ertussen te springen en flinke klappen uit te delen maar een belletje naar 112 is zo gepleegd. En vergeet niet, samen sta je sterk. Hoe meer mensen ingrijpen bij agressie, hoe meer veiligheid op straat. Dus doe nu mee en plaats het icoon op je Twitter, Hyves of Facebook account! Ik laat vast het goede voorbeeld zien via Twitter. Doen jullie mee?

Until next time,
Serena Verbon