woensdag 28 april 2010

Bizarre Beauty #7 Cocaine schoenen


Eind maart werd actrice Lindsay Lohan gespot toen ze het huis van een vriend verliet. Opmerkelijk feit: haar pumps en voeten zaten onder het witte poeder! Weird! Op de close-up foto is duidelijk te zien dat het poeder in de pumps zelf zit, maar het lijkt er ook op dat er daarna nog eens een berg wit poeder over haar schoenen is leeg gekieperd. Heeft feestbeest Lilo haar neus iets te enthousiast 'gepoederd'? Heeft ze een fobie voor zweet kakkies ontwikkeld en is ze nu iets te fanatiek met talkpoeder? Of heeft ze een ware trend ontketend?


Vorige week verscheen er namelijk een mooie fotoshoot in Interview Magazine genaamd Tough Ballerina. Het Deense model Freha Beha Erichsen werd gefotografeerd door Craig McDean in prachtige designerkleding. Opvallend was de volgende foto:



That's right folks! Wit poeder op de schoenen! Nu kan ik me herinneren dat ballerina's hun voeten en of spitsen behandelen met poeder voor betere grip of comfort (ik weet het niet zeker hoor), maar het lijkt me niet de bedoeling dat dit zichtbaar is. Heeft fotograaf Craig McDean zich laten inspireren door Lindsay Lohan? Is wit poeder op je schoenen strooien een daadwerkelijke trend? Worden Cocaine Schoenen een hit?

Ik hoor graag jullie mening over deze bizarre verschijnsel!

Until next time,
Serena Verbon