vrijdag 12 maart 2010

Trrring trrring! Hello it's Lady GaGa!

Sinds ik het album The Fame Monster van Lady GaGa heb gekregen draai ik hem helemaal grijs zoals dat heet. Maar wat ik heb, misschien hebben jullie het ook wel, is dat ik altijd voor een onbepaalde tijd fan ben van een bepaald nummer. Dat nummer kan ik dan rustig de hele dag op repeat zetten en het aan het einde van de dag nog steeds waarderen. Herkenbaar?

Telephone van Lady GaGa met Beyonce is al weken mijn persoonlijke nummer 1. Terwijl ik het nummer voor de 136e keer draai denk ik, goh, hoe zou deze clip eruit komen te zien? Want een clip komt er. Dat voel ik aan, vanaf de eerste keer dat Telephone mijn oren binnen stroomde.

Dan is er nog altijd Twitter en internet waar GaGa graag sneak peeks rondstrooit van foto's die genomen zijn tijden het schieten van de video. Gelukkig, dat bevestigd meteen mijn voorspelling. Ik word er persoonlijk nog nieuwsgieriger van! Kijken jullie met me mee?











TELEPHONE VIDEO

Zijn ze niet cool? Extravagante outfits, heftige make-up looks, kekke kapsels, toffe dansjes en stoer gedrag. Me likes! Als de geruchten kloppen zal de officiƫle video clip binnen nu en een paar dagen (uren?) bekend worden gemaakt. Ik ben zo benieuwd! Zodra de clip er is zal ik hem hier op mijn site plaatsen en UITERAARD is er een Telephone make-up look in de maak. Welke look lijkt jullie het gaafst?

*edit*
HIER IS DE CLIP AL!!!! Thanks to Daphne for the tip. Het is een mini movie van bijna 10 minuten. Het was het wachten waard, echt TE TOF!! Wow! inspiratie, inspiratie! Het is een klein kunstwerkje! LOVE IT! Kijken jullie mee?



PS. zaterdag 15 mei ga ik Lady GaGa eindelijk in het echt bewonderen tijdens haar Monster Ball Tour in het Arnhemse GeldreDome. So excited!

Until next time,
Serena Verbon