vrijdag 12 maart 2010

Lady GaGa - Telephone inspired make-up look

Zoals jullie vanochtend konden lezen ben ik helemaal lyrisch van Lady GaGa's nieuwste videoclip Telephone. Dit artistieke hoogstandje duurt een kleine 10 minuten en zit vol prachtige, extravagante looks die mijn inspiratie een enorme boost hebben gegeven. Mijn handen jeukten gewoon om het een en ander uit te proberen. Vooral de volgende look trok mijn aandacht:



Hieronder heb ik detail screenshots genomen uit de clip zelf:







Deze bad ass gevangenis look is fun (blikjes op je hoofd, I'm just saying) maar tegelijkertijd ook stoer, zwoel en sexy. Perfect! Mijn nichtje Robin liep hier nog rond en ik heb haar meteen geschaakt als slachtoffer, ehh... model voor deze look. We hebben ontzettend veel lol gehad met het maken en het eindresultaat mag er ook best wezen! Kijken jullie mee:



Wat vinden jullie van de look?

Until next time,
Serena Verbon