maandag 22 maart 2010

Online Goodiebag

Waar houden wij Nederlanders van? Juistem, gratis spullen! Kom op, geef maar toe, iedereen vind het leuk om gratis spullen te krijgen, dus ook jij. Bij events, modeshows of perspresentaties krijgen bezoekers vaak een leuke goodiebag mee. Ik heb ook wel eens een goodiebag gekregen en ik voelde me dan helemaal VIP. Het is zo leuk!

Sinds vorige maand heeft de website welikefashion.com in samenwerking met SampleLovers een leuk concept bedankt - een gratis goodiebag bij iedere bestelling. De shoppers ontvangen een tasje met luxe samples voor het ultieme verwen- en modegevoel, net als bij een modeshow. Het bijzondere aan deze online goodiebag is dat de klanten zelf de inhoud kunnen samenstellen waarbij ze kunnen kiezen uit samples uit de categorieën skincare, parfum en make-up. De samples wisselen met regelmaat dus bij iedere volgende bestelling valt er weer wat nieuws te kiezen. Nice! Zo wordt online shoppen wel heel erg verleidelijk!



Nieuwsgierig? Neem dan snel een kijkje in de webshop van WeLikeFashion. Ben je geinteresseerd om jouw samples in een goodiebag te stoppen of wil je ook zo'n online goodiebag voor jouw webshop, neem dan een kijkje op de site van SampleLovers.

Q: Wat is het leukste/duurste/mooiste wat jullie ooit gratis hebben gekregen?

Ik ben tot de dag van vandaag nog steeds heel blij met de goodiebag en prijs die ik heb gekregen/gewonnen op de Disney Couture perspresentatie. Ik kreeg voor honderden euro's aan prijzen; Pupa make-up, kadobon voor een visagie workshop, Capricci sieraden en een stuk of 6 originele Disney Couture sieraden, wow! Lucky girl!

Until next time,
Serena Verbon