dinsdag 16 maart 2010

Lady GaGa - Telephone inspired Leopard Suit Look

Begint Lady Gaga jullie al de keel uit te hangen? Hehe. Ok, een laatste look uit de video Telephone dan, om het af te leren! Een beetje op het einde van de clip hult Gaga zich in een strak luipaardprint pakkie en begint tof te dansen voor de Pussy Wagon - my favorite part of the video!





Ze draagt extravagante make-up die me doet denken aan de eighties, rock, heavy metal en gothic. Het heeft ook wel iets haute coutures. Ondanks de zwarte (!) lippen is het een prachtige look, die lippen staan zo gek nog niet en passen prima bij de diepblauwe oogmake-up.

Het was best een uitdaging om deze look te maken: met zulke donkere kleuren hoef je maar een keer een foutje te maken en je ziet het meteen. Wegvegen wordt ook lastig want het laat overal zwarte vegen achter! Het was dus belangrijk dat alles meteen in een keer goed zou gaan. Kijken jullie mee naar de video om te zien hoe het gegaan is?



Zoals je merkt praat ik nu Engels. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik sinds Lady Gaga's tweet ongeveer 1100 nieuwe internationale subscribers heb gekregen die hoogstwaarschijnlijk geen Nederlands spreken. Hiervoor had ik er 900, dus de internationale subscribers zijn in de meerderheid. Vandaar! Bovendien denk ik dat ik nog meer subscribers kan krijgen door te blijven doorgaan in het Engels. Ik ga gewoon voor de worldwide fame! ^^ Ik hoop dat jullie het kunnen volgen en dat jullie me blijven supporten, ondanks de taal wisseling.

Wat vinden jullie van de look? Is het geslaagd?

Until next time,
Serena Verbon