donderdag 11 maart 2010

Alice in Wonderland collection

Al eerder liet ik jullie een sneak peek zien (die jullie meteen hadden geraden!) van onze limited edition Alice in Wonderland collection. Gisteren is de film waarop wij deze collectie hadden geïnspireerd in premiere gegaan. Natuurlijk gingen mijn moeder en ik er meteen heen! De film is prachtig om te zien, het verhaal is...apart. Ja, het is nu eenmaal een vreemd verhaal, met weinig humor. Een kruising tussen een sprookje en een nachtmerrie. Een dikke 10 voor de kostuums, omgeving en special effects. Het 3D gebeuren voegde niet heel erg veel toe aan de film, behalve op het einde, toen was het wel extra spannend. In ieder geval, hier vond ik een goede recensie die mijn mening over de film perfect weerspiegeld: verrassend, maar anders dan ik had verwacht.

Hoe dan ook, de prachtige decors zorgden voor nieuwe inspiratie bij mij en mijn moeder. Dus wie weet, doen we er nog wat mee...



De Alice in Wonderland collection hebben we gebaseerd op de volgende vier filmpersonages:


Mad Hatter


Queen of Hearts / the Red Queen


The White Queen


Alice


De zepen worden zowel in The Secret Garden webshop als in de webshop van Enchantra verkocht. Bij ons zijn ze praktisch uitverkocht, de bestellingen vlogen ons om de oren! Er zijn op dit moment van schrijven slechts 3 stukken zeep over, dus als je nog een zeep uit deze limited collection wilt bemachtigen wees er dan als de kippen bij! *edit* alle zepen zijn reeds uitverkocht, wow wat ging dat snel! Sla dus je slag bij Enchantra!

Ik kreeg een mail van Enchantra waarin staat dat Linda acuut ziek is geworden. Het kan dus nog een paar dagen duren voor deze zepen bij haar in de shop te koop zijn. Viste je bij ons achter het net, krijg je dus een tweede kans op de Alice in Wonderland zepen bij Enchantra. Good luck y'all!

WIN! WIN! WIN!
Speciaal voor de kopers van de Alice in Wonderland zepen verloten we twee Alice in Wonderland mini nagellak setjes van O.P.I. Is dat niet leuk? ^^ Als je wilt meedingen naar deze prijs, stuur dan een mail naar starpede@hotmail.com met als onderwerp ALICE. Vermeldt je naam, bestelnummer en de shop waar je de zepen vandaan hebt (TSG of Enchantra).



Until next time,
Serena Verbon