donderdag 18 februari 2010

Alaaf! Meet the Lady GaGa's

Alaaf! In Houten (en Utrecht en omstreken) wordt er niet zo enthousiast Carnaval gevierd als beneden de rivieren, maar het leek me altijd zo gezellig. Tof verkleden, drankjes drinken en vrolijk meehossen op de muziek. Toen Cynthia me uitnodigde om bij haar in de buurt (Zwolle = boven de rivieren) Carnaval te vieren zei ik dan ook volmondig ja.

What was I thinking?

Sure, het transformeren naar Lady GaGa was leuk, de voorpret van het inkopen van de pruik en de outfit, het oefenen van typische Lady GaGa moves, je kent het wel. MAAR DIE MUZIEK!!! Hieronder in ieder geval een foto van The Lady GaGa's :





We hadden trouwens van pruik gewisseld. Met die platinapruik leek ik namelijk eerder op Storm van de X-men en Cynthia leek met haar blonde pruik eerder op een Callgirl.

Cynthia heeft zich laten inspireren door deze foto:


En ik heb me laten inspireren door deze foto:


Maar ik wilde ook zo'n mooie bliksem dus heeft Cynthia er eentje op mijn wang gemaakt ^^

Als outfit trok ik trouwens mijn metallic jurkje van de Asos bestelling uit de kast, die vond ik typisch Lady GaGa! Op bovenstaande foto zie je hem wat beter.

Afijn, ik wil heel misschien nog eenmaal Carnaval proberen beneden de rivieren (men claimt dat het daar vele malen leuker is, maar dat zou ik ook zeggen als ik daar vandaan kwam haha!) maar als dat hem niet wordt dan is het zo klaar als een klontje: Carnaval is niet mijn ding.

Hebben jullie Carnaval overleefd? Hoe waren jullie verkleed?

Until next time,
Serena Verbon