maandag 11 januari 2010

Ze zijn door!

Dankzij jullie support zijn mijn zusjes, zowel Larissa als Tara, door naar de casting van Miss Panna 2010! Onze dank is groot!! Namens mijn zusjes wil ik iedereen bedanken die op ze heeft gestemd, jullie zijn grandioos! Op 30 januari vindt de casting plaats en diezelfde dag nog krijgen ze te horen of ze door zijn naar de finale. Spannend! Als ze door gaan zal er meteen een fotoshoot plaatsvinden. Deze foto’s komen op de Miss Panna website waar iedereen de mogelijkheid krijgt om te stemmen. Deze stemmen gaan meetellen tijdens de finale.

Natuurlijk ga ik ook mee zodat ik 'Behind the Scenes' opnames kan maken voor Beauty Lab.

Gaan jullie voor ze duimen de 30e?

ps. Vanmiddag komt er een leuke video tutorial online samen met mijn jongste zusje Tara, so stay tuned!

Until next time,
Serena Verbon