zondag 31 januari 2010

My First ASOS order

Na maanden staren, klikken, dagdromen en kwijlen heb ik het dan eindelijk gedaan: ik heb mijn allereerste ASOS bestelling geplaatst!

Ik heb voornamelijk voor basic hemdjes gekozen zodat ik deze onder vestjes, truien en blousjes kan dragen. Zo kan ik makkelijk combinaties maken.



En omdat het nog steeds koud is heb ik deze stoere oversized muts besteld. Ik moet echt oversized hebben aangezien mijn hoofd vrij groot is en soms niet eens in de one size fits all past. Jah.


Ik bedacht me laatst dat ik helemaal geen colbertje in mijn kast heb hangen. Terwijl deze juist zo handig zijn! Ze slanken af, zijn zowel casual als chic en kunnen met bijna alle soorten kleding gecombineerd worden. Ik koos voor een getailleerde marineblauwe variant.


Carnaval vier ik met Cynthia en we gaan samen als Lady Gaga. De platinablonde pruik heb ik al, en zeg nou zelf, dit jurkje maakt de outfit toch compleet? Totally Lady Gaga! Voor 12 GBP kon ik deze metallic quilted dress niet laten liggen!


En omdat ik dol ben op cupcakes, deze cute cupcake ring:



Ik heb zo lang gewacht omdat ik enorm twijfelde over de maten. Uiteindelijk heb ik voor UK size 6 gekozen. Ik heb maat 36/XS dus volgens mij zit dat wel goed. Toch blijft het altijd een gok als je online besteld. Je weet nooit hoe iets precies gaat zitten als je het aantrekt en wat bij het ene merk een 36 is, kan bij het andere merk als 34 worden bestempeld. Spannend! Ben benieuwd of alles gaat passen en wat jullie van mijn aankopen vinden!

Wat zijn jullie ervaringen met online kleding bestellen? En hebben jullie wel eens iets van ASOS besteld?

Until next time,
Serena Verbon