woensdag 20 januari 2010

Kitty Kat - Beyonce Inspired Look

Laatst vroeg ik jullie in dit artikel welke Beyonce Look ik na zou maken en iedereen ging en masse voor The Leopard. Oh No! Das geen gemakkelijke opgave.. Maar. Ik heb mijn best gedaan!

Hieronder daarom een video tutorial met mijn versie van de Kitty Kat look. Ik ben vooral benieuwd wat jullie van het 'bonusmaterial' vinden, hihi! Zorgt het voor flinke plaatsvervangende schaamte? Yes? GOOD!



Hieronder nog wat inspirationele foto's en screenshots van de Kitty Kat look:







De materialen die ik heb gebruikt voor de ogen hebben de meeste meiden geloof ik wel in huis;
- oogschaduw base
- oogschaduwpotlood goud
- goudkleurige oogschaduw
- zwarte oogschaduw
- zwarte eyeliner
- zwarte mascara
- zwart oogpotlood

De bronskleurige eyeliner heb ik bij de Hema gekocht, maar ik geloof dat andere budgetmerken zoals Gosh, Essence, 2B en Catrice (Kruidvat) ook zo'n kleur eyeliner in hun assortiment hebben.

De Kitty Kat look is een leuke maar heftige look, ideaal voor een thema feestje, carnaval, fotoshoot of gewoon als je eens wilt experimenteren met je make-up! Wat vinden jullie er van?

Until next time,
Serena Verbon