vrijdag 22 januari 2010

Kitteh update #2

Er zijn weer nieuwe foto's van de lieve kittens! Ze zijn inmiddels 2 weken oud, groeien als kool en wegen zo rond de 250 gram. Met mamapoes gaat ook alles goed.

zwart wit poesje

wit poesje

creme wit katertje

blauw wit katertje


Awwww! Grouphug!

Ik mag ze over zo'n 2 weken gaan opzoeken, daar heb ik nu al ontzettend veel zin in! Ik wil ze echt vasthouden, knuffelen, alles! Oh wat zal het moeilijk zijn om dan met lege handen weer terug te gaan. Het liefst neem ik ze meteen (allemaal) met me mee ^^ Maar het is natuurlijk veel beter voor de kittehs om langer bij de moeder te blijven, weetikwel weetikwel. Zucht!

Nieuwe namen die ik heb bedacht/ben tegengekomen beginnend met een B;
Buyaka, BamBam, Bailando, Broodje & Bakpao, Bolletje & Balletje, Buurman & Buurman, Belou & Beer, Butters & Buttons, Barack & (O)Bama, Bluffy & Blinkers, Bowser, Baxter, Buma (in me zak). Hier zitten natuurlijk hele grappige tussen die ik niet serieus in overweging neem ;)

Until next time,
Serena Verbon