zaterdag 9 januari 2010

I digg Beyonce

De laatste week ben ik obsessed met Beyonce! Nou ja obsessed, obsessed. Iedere keer als ik op You Tube kom check ik een videoclip van haar en druk ik op pauze om haar eens goed te bestuderen... Het is me namelijk opgevallen dat ze ontzettend mooie make-up looks draagt in haar clips, soms wel 5 verschillende soorten per clip, en ze zijn zo mooi dat ik ze goed wil kunnen bekijken en bewonderen zodat ik misschien wat inspiratie kan opdoen voor een eigen look.

Hieronder heb ik een paar screen shots genomen uit de clips Kitty Cat, Green Light en Videophone:

Kitty Cat
1. the Leopard

Green Light

2. the Neutral


3. Black 'n White

4. the Whitney Houston

5. Hot Lips

Videophone

6. the Cleopatra


7. the Pin-up


8. Samantha uit Utreg deluxe

Ik wil graag een Beyonce look uitproberen! Welke willen jullie bij me zien? Stem op de poll en dan zal ik na een weekje een video erover plaatsen. Happy voting.



Until next time,
Serena Verbon