zondag 3 januari 2010

BeautyLab is jarig!

Vandaag vieren wij het heugelijke feit dat BeautyLab.nl (voorheen The Secret Garden's Laboratory) al 1 jaar bestaat! Hoera! Wat was begonnen als een blog met updates over onze webshop The Secret Garden is uitgegroeid tot een informatieve beauty blog - a blog for beauties with brains!

In een jaar tijd schreef ik 188 berichten, bezochten 120.000 unieke beauties mijn blog en had ik 156.000 hits. Ongelofelijk he? Het nieuwe jaar zal nog veel meer leuke en interessante beauty artikelen, reviews en tutorials met zich meebrengen en hopelijk blijven jullie Beauty Lab bezoeken, my faithfull minions! I couldn't have done it without y'all!

En omdat ik het al een aantal keren heb beloofd en het er nooit van is gekomen, post ik vanavond mijn ALLEREERSTE recepten artikel: Bamisoep Serena Style. Speciaal voor mijn trouwe lezeressen. Het is een secret recipe bedacht door yours truly, supersnel klaar, en heel indrukwekkend. En ja ik mag graag een beetje overdrijven haha!

Ik ga nu eerst mijn kersverse neefje bezoeken. Op 1 januari is mijn nichtje (en beste vriendin) Hester bevallen van een zoontje, Noah. Ik ben zo trots op haar en zo benieuwd! Als ik weer terugkom ga ik aan de slag met het Bamisoep artikel voor jullie.



Vergeet me niet te volgen via Bloglovin' of Twitter!

Until next time,
Serena Verbon