woensdag 9 december 2009

Winnen: Sieraad van BNDesign!

BNDesign is een ontzettend leuke en betaalbare Etsy webshop met handgemaakte sieraden! Hieronder volgt een klein interview met de ontwerpster én maakster, Bianca. Speciaal voor Beauty Lab heeft Bianca een sieraad ter beschikking gesteld voor een winaktie. Lees snel verder om te zien hoe je mee kunt doen om dit leuke sieraad in je bezit te krijgen!

Naam - Bianca of BNdesign.

Leeftijd - 26... bijna 27 alweer (maar ik word altijd 18 geschat).

Geef een korte beschrijving van je werk - kleurrijk, cute, kawaii, uniek.

Hoe denk je dat anderen jouw werk omschrijven - kleurrijk vooral, en vrolijk. Aangezien ik diverse stijlen heb zijn mijn sieraden geschikt voor alle leeftijden. Ik werk namelijk met parels en edelstenen waarmee ik een wat oudere doelgroep aanspreek, terwijl ik met mijn vlinderkettingen en polymeerkettingen weer een jongere doelgroep aanspreek. Al zijn er ook jongere kinderen en vrouwen van rond de 40 die ze kopen, de doelgroepen overlappen elkaar :)


BNDesign verkoopt een groot assortiment prachtige handgemaakte
vlinderkettingen voor slechts € 8,00 (incl. verzendkosten)


Waar put je inspiratie uit - echt uit alles! De natuur, muziek, kant, stof, make-up, tijdschriften. Echt alles kan me inspireren.

Wat is je opleiding of achtergrond - ik ben afgestudeerd als illustrator/illustratief vormgeefster.

Wat zijn je ambities of toekomstplannen - ik hoop ooit te kunnen rondkomen van mijn sieraden (en illustraties, fotografie e.d.) en stiekem wil ik toch ook wel een echte winkel waarin ik alleen maar handgemaakte producten verkoop. Dus zeepjes, notitieboekjes, kleding, tassen. Echt van alles. Maar dat zal waarschijnlijk wel altijd een droom blijven.


BNDesign verkoopt heel veel verschillende handgemaakte polymeerkettingen
met sprookjesachtige patronen voor slechts € 12,00 (incl. verzendkosten).

Wat is jouw droomopdracht - een groot uniek stuk maken, dus een ketting die helemaal over de top is, meer een soort kunstwerk. Misschien moet ik gewoon mezelf die opdracht geven ;)

Waar ben je het meest trots op - dat mijn etsy shopje steeds beter gaat lopen! Elke verkoop maakt me blij en trots dat iemand mijn sieraden leuk genoeg vindt om te kopen.

Welke materialen gebruik je in je werk - van alles... van papier (jaja) tot polymeer klei en van parels tot edelsteen. En ook komt alles van over de hele wereld van Amerika tot Australië. Ik wil nog gaan werken met sterling zilver en zilverklei.


Cute & Kawaii: Matrouschka necklace!

Heb je nog leuke linktips - nou mijn eigen etsy shop natuurlijk! Maar ook The House of Mouse of Matilou zijn aanraders! Sowieso zijn er op etsy teveel leuke shops ;)

WIN! WIN! WIN!
BNDesign heeft speciaal voor Beauty Lab een supercute handgemaakte squirrel polymeerketting ter beschikking gesteld om te verloten. De bolletjesketting is 50 cm lang, en de hanger is 3,2 x 3,3 cm groot. Alles wat je hoeft te doen is in een comment vertellen wat jouw favoriete BNDesign sieraad is, en waarom. Inzenden kan tot 16 december, dus je hebt een week de tijd.



Handig om te weten...
Etsy is een Amerikaanse site waar voornamelijk met Paypal wordt betaald. Maar omdat Bianca gewoon in Nederland woont, kunnen Nederlandse klanten altijd via internetbankieren of overschrijving betalen, mochten ze geen Paypal hebben. Omdat de omrekenkoers van dollars naar euros per dag kan wisselen heeft Bianca een paar vaste prijzen. Zo zijn de prachtige vlinderkettingen slechts € 8,00 inclusief verzenden en de polymeerkettingen (zoals de squirrel necklace hierboven) slechts € 12,00 inclusief verzenden waarbij je de keuze hebt uit 3 mogelijke kettingen (een bolletjesketting, een spang of een bijpassend kleur lint). Verzendkosten voor het eerste item zijn € 1,20 en voor ieder bijkomend item € 0,50. Alles wordt leuk als kadootje verpakt en netjes in een bubbelenveloppe of brievenbusdoos verzonden. I'm talking Christmas presents here! Wat een zachte prijsjes voor zo veel leuks. Jullie zijn gewaarschuwd, als je door Bianca's webshop snuffelt dan MOET je wel wat bestellen!


Dit is lief! Een theepotjes ketting!

En zo ben ik ook gezwicht voor een prachtige vlinder ketting in zwart en felle kleurtjes! Door de verhuizing ben ik de ketting even uit het oog verloren, maar zodra ik hem weer heb gevonden ga ik er een gave bijpassende make-up look mee maken!

Neem dus snel een kijkje in de webshop van BNDesign voor leuke (kerst)kadootjes of kadootjes voor jezelf ;) Liever alles in het echt bekijken? Op 13 december van 12 tot 6 staat BNDesign op de Kerst Sunday Market in de Westergasfabriek te Amsterdam.

Vergeten jullie niet mee te doen met de winaktie?

Until next time
~Serena Verbon