maandag 7 december 2009

Review Me!



Ontzettend handig zijn de sites Cosmopinie en Beauty Review, waar reviews terug te vinden zijn van alle produkten die je maar kunt bedenken op beauty gebied. Zo ook mijn produkten! Maar naar mijn mening staan er te weinig TSG reviews op om voor anderen een goed beeld te scheppen van onze produkten, dus mijn vraag is: REVIEW ME!



Omdat jullie mij hier ernorm mee helpen vind ik dat ik wel wat terug mag doen. Ik heb het volgende bedacht:

- schrijf een goede review over één van mijn produkten op Cosmopinie en/of Beauty Review. Met goede review bedoel ik niet dat je persé positief hoeft te zijn! Het is belangrijk dat je review eerlijk is, redelijk uitgebreid (iemand heeft niets aan 3 regels tekst), leg vooral jouw eigen mening erin, maar bedenk ook dat iets wat niet voor jouw werkt, wel voor een ander kan werken. Hou het dus wel professioneel (niet van, bah het stinkt! maar beschrijf de geur en zeg dat het niet jouw smaak is, maar dat iemand die van zus en zo houdt, het vast wel kan waarderen).

- per 5 onafhankelijke reviews (dus hetzelfde artikel op beide sites telt nog steeds als 1 artikel) ontvang je € 2,50 shoptegoed in mijn webshop. Het maximum wat je kunt verdienen is € 5,00 shoptegoed (dat zijn dus 10 reviews), maar je mag altijd meer reviewen hoor (als je toch lekker bezig bent....hihi)!

- laat mij je reviews zien door een mailtje te sturen naar starpede@hotmail.com waarin je je gebruikersnaam vermeldt en de links naar je reviews.

- ik mail je een speciale code terug die je kunt gebruiken tijdens het afrekenen in mijn webshop. Met deze code heb je recht op € 2.50 of € 5.00 korting op je bestelling. Na je bestelling mail ik je zo snel mogelijk je nieuwe totaalbedrag (min de korting) toe.

- Het shoptegoed mag alleen gebruikt worden in mijn webshop, en is niet in te wisselen voor geld.

Gaan jullie voor me reviewen?? ^^

Until next time
~Serena Verbon