donderdag 31 december 2009

Oproep: Secret Valentine

Toen ik een paar dagen geleden op Twitter inlogde kwam ik er tot mijn spijt achter dat ik iets superleuks had misgelopen: Secret Santa! Je moest je daarvoor aanmelden en dat was me helemaal ontgaan. Echt jammer, ik vind het namelijk erg leuk om voor een ander kadootjes te kopen, maar kadootjes krijgen is natuurlijk ook geweldig.

Lien bedacht dat het ook een leuk idee zou zijn om een Secret Valentine te organiseren! Ik stemde hier gretig mee in en zo ontstond de site Secret Twitter Valentine. Het is de bedoeling dat zo veel mogelijk meiden zich aanmelden, het zou leuk zijn als we elkaar kennen via het bloggen én via Twitter. Heb je nog geen Twitter account maak er dan snel één aan! Mijn twitter account vind je hier: serenaverbon.

De spelregels zijn te vinden op de site. Het zou echt leuk zijn om allemaal tegelijk de pakjes op 14 februari uit te pakken, Valentijnsdag zelf, en niet eerder (want dan ben je een onwijze party pooper, en je weet het!).

Meld je dus aan vóór 20 januari, don't forget! De trekking van de lootjes vindt plaats op 26 januari en je geshopte kadootjes moeten worden verstuurd tussen 5 en 10 februari zodat ze op tijd bij je Valentijntje aankomen.

Ik doe mee! Jullie ook?

Until next time,
Serena Verbon