woensdag 14 oktober 2009

Personal Newsflash

Dag luitjes!

Even een snelle newsflash betreft .... me!

* Ik heb mijn woning geaccepteerd! Komende maandag loop ik de woning door met de opzichter waarna ik waarschijnlijk meteen (of kort erna) de sleutel krijg. En dan is het klussen geblazen!

* Gisteren heb ik een etentje gehad met de uitgever van het blad Face & Figure. Dit is een vrij nieuw vakblad voor modellen dat 6 maal per jaar uitkomt. Ik heb een exemplaar thuis liggen en ook als niet-model is het een super interessant blad. Ik ben gevraagd als vaste schrijfster voor columns/artikelen!

* Van de uitgever heb ik ook een stand plek gekregen op de Face & Figure beurs. Binnenkort komt hier een artikel over en verloot ik vrijkaartjes! De beurs is voor iedereen. Er zijn talloze workshops te volgen en er zijn heel veel kraampjes waar je leuke spulletjes kunt kopen. En wij met The Secret Garden staan er dus ook! Dus als je onze spullen eens in het echt wilt komen bewonderen, is het zeker de moeite waard om deze beurs te bezoeken. Als je een serieuze modellen carriere wel ziet zitten is deze beurs een MUST. Je maakt namelijk grote kans om gescout te worden. Binnenkort dus meer info...

Until next time
~ Serena Verbon