woensdag 28 oktober 2009

huisje update #2 - een impressie

Vorige week maandag mocht ik voor het eerst mijn toekomstige huisje bezichtigen, spannend! Het is op de vierde verdieping van een nieuwbouw woonflat in het winkelcentrum van Houten. Ik vind het erg fijn dat het zo'n nieuwe woning is, overal dubbelglas, een brandmelder, een luchtventilatiesysteem en inbraakveilige deuren. Ook de badkamer en toilet zien er supernetjes uit. Behalve opleuken hoef ik er verder helemaal niets meer aan te doen.


Deel van de badkamer (die nog best groot is!).
Nette betegeling, verder oersaai! Maar dat komt wel goed.


Als je de voordeur binnenkomt vanaf de gallerij is er een hele lange en smalle hal. Links zit een kamer die ik ga omtoveren tot slaapkamer, en rechts is een iets kleinere kamer die ik ga omtoveren tot het Beauty Lab waar ik al mijn spulletjes ga maken voor The Secret Garden. Luxe he? Een hele eigen kamer voor mijn labje! ^^ De hal komt uit op de huiskamer met om het hoekje een open keuken.

De keuken is netjes maar qua kleuren heel tammetjes, namelijk licht creme gelig met grijs! Hoe verzinnen ze het? Geen gaspitten, geen oven, geen koelkast en geen warmte bestendig aanrecht. Die moet ik dus allemaal nog kopen en aansluiten en ook moet ik iets zoeken voor op het aanrecht, want ik weet zeker dat ik er anders per ongeluk een hete pan op zet en dat alles gaat bubbelen!


De keuken.



Dit is de hal die uitkomt op de huiskamer.
En die mevrouw dat is mijn mamsie!


Ik heb geen foto's van de huiskamer en slaapkamers maar die kun je wel in onderstaande video bekijken. Het is gewoon een simpel kort filmpje hoor, om een impressie te geven.



Momenteel is al het chocolade- en vanille vla van de muren in de huiskamer overgeschilderd in Kenia wit (wit met warme ondertoon) en Metallic Feest (brons met metallic finish). Mijn behang was vandaag binnen dus vrijdag gaat dat tegen de muren aan. In het weekend gaan we de hal afmaken en dan kan het laminaat erin. Zo en dan schiet het al aardig op! ^^

Ik hou jullie op de hoogte! Kan niet wachten om mijn huisje helemaal af aan jullie te laten zien.

Wat vinden jullie van mijn huisje tot nu toe?

Until next time,
~Serena Verbon