dinsdag 4 augustus 2009

Blooming Tea

Dit is weer een video die ik al heel lang wilde opnemen, namelijk een versneld beeld van een Blooming Tea bolletje die tot bloei komt. Ik heb gekozen voor één van mijn favoriete varianten Fairytale, met een boogje van jasmijn op een bedje van lelie bloemen. Het is echt heel gaaf om te zien. Op het laatst werd ik ongeduldig en roerde ik even wat in het glas om het proces iets te versnellen, hihi! Er bestaan veel betere en professionele video's op YT maar ik wilde het graag zelf een keer proberen vast te leggen. In de toekomst zal ik het nog eens proberen met wat betere apparatuur en belichting zodat het nog duidelijker te zien is allemaal.



Mochten jullie het je afvragen, de muziek is van de allergrootste Japanse pop artieste Utada Hikaru. In Japan is ze vergelijkbaar met Madonna. Ze heeft een prachtige stem en maakt ontzettend mooie nummers zoals deze, Hikari (Japans voor licht) . Dit is de Japanse versie van Simple & Clean, wat je te horen kreeg als je de game Kingdom Hearts had uitgespeeld.

Ik drink niet anders dan groene en witte thee, ik zweer erbij! Niet alleen erg lekker maar ook tjokvol anti-oxidanten. Bovendien vind ik Blooming Tea echt iets speciaals. Ik maak één keer in de zoveel tijd eens een potje Blooming Tea voor mezelf, als ik vind dat ik het heb verdiend ^^ Het kijken naar het bloeiende bolletje heeft ook iets rustgevends.

Het is natuurlijk ook een hartstikke leuk en bijzonder kadootje voor iemand die je iets speciaals wilt geven. De Blooming Tea kost per bolletje € 1,25 en is verkrijgbaar in diverse varianten in onze webshop. Je kunt de bolletjes leuk door ons laten verpakken in een organza zakje.


Blooming Tea in Fairytale - www.thesecretgarden.nl

Houden jullie van groene thee? En wat vinden jullie van de Blooming Tea?

Until next time
~Serena Verbon