maandag 6 juli 2009

Samantha is populair

Jeetje wat een gave reacties hebben we ontvangen over Samantha's eerste filmpje (klik)! Mascha van Beautygloss en Cynthia van Miss Lipgloss vonden het zelfs zo geweldig dat ze hem meteen op hun sites hebben geplaatst. Check de youtube statistieken een paar uur nadat het filmpje online is gegaan ;


OMG!

Jullie kunnen ons helpen door het filmpje bij je favorieten te zetten, het een 5 sterren beoordeling te geven en vooral veel comments achter te laten, of plaats het op je eigen blog of hyves pagina! Help Samantha groot worden! Samantha moet op TV! :D

Samantha is helemaal overdonderd door de enthousiaste reacties;
"Haaaai allemoal, Ik ben het, Samantha! Wou iedereen ff harteluk bedanke voor de leuke reakties. Vink eg heel tof! Me moer en me zussen en me buurvrouwe vonden het ook heel leuk en zeue: “Oh Samant, jij komt gewoon met je kop op een soort tv heey! Straks wor je nog beroemp!” Wis ook wel dat me eigen look een groot sukkses zou zain en dak een egte trentsetter ben. Komp natuurlijk ook door me gigantise stash. Als je meer fillumpies van me mot zien, mojje gewoon Serena ff meelen. Dat doek groag voor me buumeissie. Hey, doei he.
Groetjes & kussies, Samantha Tamara Jansen. Moar me vrienden noemen me gewoon Gerrit."

Door stijgende populairitatie heb ik snel een cut-out/blooper video in elkaar gezet:



En op veler verzoek gaan we brainstormen voor een deeltje 2! Hebben jullie nog leuke tips of ideetjes, laat het ons dan weten bij de comments hier op mijn blog of op You Tube. Alvast bedankt voor de input!

Until next time
~Serena Verbon