zaterdag 2 mei 2009

Beste Blogster - Finale!!

WAAAAAAAAAAAAH!! Ik kan het haast niet geloven!! Dankzij jullie promo praatjes, betogen en overtuigende woorden is deze blog gewoon geselecteerd voor de finale van 'Fashionata's Beste Blogster'! Ik als minder-bekende-blogster voel me zeer vereerd om het zo ver in de top 5 te schoppen. En dat terwijl ik pas begin dit jaar ben begonnen. Ik moet opboksen tegen veel bekendere en langlopende blogs, dus dit wordt zeker geen eitje! Maar zoals bij elke wedstrijd is er áltijd wel een UNDERDOG, en ik hoop dat ik dat deze keer mag zijn :)

Op www.fashionata.be kun je in de linkerkolom (beetje naar beneden scrollen) stemmen op de poll. Ik hoop dat jullie allen het hokje aanvinken voor "The Secret Garden / BeautyLab" zodat ik de grote eer mag dragen om mijzelf Fashionata's Beste Blogster te noemen en ook nog eens flink in de prachtige prijzen zal vallen!
Bedankt iedereen voor jullie support, jullie zijn de beste!!

Until next time
~Serena Verbon