maandag 26 januari 2009

trots op nieuwe zeepies!

Al eerder vertelde ik jullie over onze Vanilla Coco Love zeep en de Sweetie Pie zeep. Deze heb ik net gefotografeerd en op de site geplaatst, ook al moeten ze nog 2 weken rijpen, maar dan kun je ze vast gaan inslaan! Ben zo trots op deze zepen want het zijn misschien wel de mooiste tot nu toe. Ik kijk vaak op andere zeepsites en blogs en word dan stiekem een beetje jaloers als ik zie wat ervaren Amerikaanse zeepmakers allemaal kunnen - maar nu beginnen mijn zepen ook eindelijk prachtige en proffesionele vormen aan te nemen - whoohoo!! Naast deze twee zepen hebben we ook andere nieuwe zepen op de site geplaatst, waaronder de karnemelk zeep Tranquility en een HP zeep genaamd Springtime. Ook van deze zepen deed ik spontaan een vreugdedansje; kijk maar eens naar de prachtige en kleurrijke swirls! Het is echt waar wat ze zeggen, oefening baart kunst. Niet dat onze zepen in het begin minder goed waren, alleen ietsje minder mooi..hihi!


Vanilla Coco Love
CP kokosmelk zeep met prachtig reliƫf en cacaopoeder.


Sweet 'n Chic
CP zeep met mooie organische structuren en goudpoeder.


Springtime
HP zeep met kunstige kleurrijke swirls!


Tranquility
CP karnemelk zeep met prachtige felgekleurde swirls!

Naast deze zepen zijn er vele andere nieuwe zepen
toegevoegd aan ons limited edition assortiment:


Aloha!
HP zeep met de geur van de Hawaiaanse bloem Frangipani


Moviestar (aanrader!)
CP zeep met de topgeur Creed -Green Irish Tweed for heren.


Sweetie Pie
Met HP methode zodat we een roze versie konden maken


Cucumber Soft - Fris en zacht voor de huid


Red Clover
Mysterieuze, aparte, friskruidige geur


Happy Hippie - Patchouli & Vanille


Sage & Citrus
Fris en Spicy - voor zowel heren als stoere dames

Deze zepen zijn nu allemaal te koop op mijn site
The Secret Garden. Ik hoop dat ze in de smaak vallen :D

liefs,
Serena