vrijdag 15 juli 2005

About the site

Helemaal aan het begin van 2009 is Beauty Lab begonnen als The Secret Garden's Laboratory, een aanvulling voor mijn webshop The Secret Garden. Hier hield ik iedereen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, nieuwe produkten en af en toe een persoonlijk verhaaltje. Later begon ik ook wat informatieve artikelen te schrijven over natuurlijke beauty ingrediënten, met daarbij DIY recepten voor thuis.

Ik merkte dat ik veel positieve reacties kreeg op mijn artikelen. Lezers vonden het leuk om leerzame posts te lezen op een beautyblog. Door deze enthousiaste reacties ben ik dan ook een hele enthousiaste blogster geworden. Na een spannende wedstrijd heb ik zelfs in mei 2009 de trofee "Beste Blogster" binnengesleept, georganiseerd door Fashionata!



Aangemoedigd door deze trofee wilde ik mijn blog wat professioneler aan gaan pakken. Ik heb daarom de domeinnaam http://www.beautylab.nl/ aangevraagd, wat helemaal bij mij past. Ik werk namelijk op een laboratorium én ik hou van beauty!

Mijn site is gemaakt met een eenvoudig Blogger account, de lay-out is gecustomized. Alle content is geschreven door en eigendom van Serena Verbon. Afbeeldingen zijn meestal door mij gemaakt, maar eerlijk is eerlijk, ik pluk ook regelmatig wat van het internet hoor! Het gebruiken van mijn content en afbeeldingen staat vrij, maar een berichtje om mij daarvan op de hoogte te stellen en een bronverwijzing naar mijn blog wordt zeer op prijs gesteld.

Momenteel krijgt BeautyLab.nl meer dan 600,000 pageviews en 250,000 unieke bezoekers per maand.

Voor opmerkingen, tips, aanvragen van produkt reviews, opsturen van produkten etc. kun je me bereiken op mijn persoonlijke e-mail adres starpede@hotmail.com