donderdag 27 oktober 2011

Parfum Workshop: wie gaat er mee?

Afgelopen maandag konden jullie een gemotiveerde comment achterlaten om kans te maken op een plekje in de Parfum Workshop, mede mogelijk gemaakt door Givenchy. Lees verder om te kijken of jij tot één van de gelukkige winnaars behoort!









Ik had eerlijk gezegd niet op zo veel animo gerekend, ik bedoel, ik kan me voorstellen dat jullie al andere plannen hadden voor de maandagochtend. Daarbij wordt er op parfum reviews aanzienlijk minder gereageerd dan reviews over skincare en make-up, dus het viel me allemaal reuze mee! Ik ben echt blij met alle leuke respons en de enthousiaste comments! Parfum is echt mijn ding en ik vind het leuk dat ik deze passie met veel van mijn bezoekers kan delen.

Maandag kom ik samen met mijn vriendinnen Caroline (indewatten.com) en Nena (jullie kennen haar wel) naar de trainingsruimte van LVMH om deel te nemen aan de workshop, en wie ik daar nog meer ga zien zijn:

- Seren/Serberry (Pop Your Color) + 1
- Laura
- Willemijn (Living La Vida Loca)
- Judith + 1
- Isabelle + moeder
- Jessie + 1
- Tiny + 1

In totaal 12! Laura en Willemijn hebben aangegeven alleen te willen komen, de rest mag iemand meenemen naar keuze (Isabelle gaf al aan haar moeder mee te nemen, en het maakt niet uit hoe oud je bent hoor, meis!).

Ik vond het zo spijtig om mensen met super leuke en lieve comments niet deze kans te geven! Maar ik moest nu eenmaal een keuze maken... i'm so sorry! :(

Hopelijk kan ik binnenkort weer een leuke én interessante workshop organiseren voor jullie, want dat hebben jullie wel verdiend. Ik moet zeggen ik heb al weer wat leuke plannetjes bedacht, dus als dat allemaal doorgaat heb ik very soon weer leuke winacties/worhops voor jullie in de aanbieding.

De winnaars zijn inmiddels gemaild!

Until next time,
Serena Verbon

Follow me on Facebook, YouTube, Bloglovin & Twitter