zaterdag 29 oktober 2011

Sneak Peek nieuwe lay-out!

Beautylab.nl is bijna 3 jaar geleden begonnen via blogspot.com, maar begin dit jaar begon ik me te realiseren dat een wordpress account veel beter zou zijn. Niet alleen kan je hier veel meer mee, qua lay-out, ook voor bezoekers is het wordpress comment systeem gemakkelijk. Ik vond het echt een gedoe, en heb het zo lang mogelijk geprobeerd uit te stellen, totdat vriendin Caroline aan mijn mouw trok en zei: Sereen, we gaan het gewoon doen! En dus kunnen jullie de komende dagen een nieuwe lay-out verwachten. Spannend he! Ik vind het heel spannend.



Ik ben ben namelijk echt benieuwd wat jullie er van zullen vinden. Zelf vind ik het natuurlijk helemaal de bom, maar ook jullie mening is belangrijk. De site is al af, het enige wat nog rest is de verhuizing van het domein beautylab.nl...

Als het goed is zal de verhuizing maandag gebeuren, maar wie weet wel iets eerder, of misschien wel wat later. Anyways, mochten jullie ineens een nieuwe lay-out zien, schrik niet! Klik gewoon lekker wat in het rond en laat vooral weten wat je er van vind. Ook als je opmerkingen, aanmerkingen, tips of andere dingen kwijt wil, gewoon doen. Hieronder vast een kleine sneak peek!!



Until next time,
Serena Verbon