zaterdag 8 oktober 2011

Outfit: 'Teese' me


Weten jullie nog dat ik zo lyrisch was over de assymmetrische tailed trend? Kledingstukken die achter langer zijn dan voor? Nou, ik heb 'em hoor! Mijn jurk en rok van inlovewithfashion.com waren vorige week binnen en het Cointreau event (met Dita von Teese!) was een mooie gelegenheid om mijn rok aan te trekken. Na de klik outfit foto's van mijn 'Dita look'.








Bordeaux rode kanten top - New Yorker €14,95
Zwarte pleated maxi skirt - inlovewithfashion.com €40,70
Zwarte panty - Wibra
Zwarte ASH Enigma Booties - Zalando.nl  €329,95
Sterling zilveren hamsa ketting met onyx - Serenity Designs
Zonnebril - Ray Ban Wayfarer Folding (inklapbaar)

Deze outfit is niet bepaald casual, dus dit trek ik niet zomaar aan als ik bijvoorbeeld boodschapjes ga doen bij de Appie. Maar, als je zo'n vrouw als Dita von Teese gaat ontmoeten, of bijvoorbeeld een chic diner hebt of een borrel of feestje, dan vind ik zo'n maxi skirt echt fantastisch. En omdat hij voor korter is, maakt het de outfit was spannender en vlotter. I love it! 

Wat vinden jullie van mijn outfit?

Until next time,
Serena Verbon