dinsdag 25 oktober 2011

New Hair & New Shoes!


Ergens in het voorjaar was ik al obsessed: My Little Pony hair! De enige manier om zulke leuke kleurtjes in mijn haren te krijgen is om het eerst dood te blonderen, iets wat ik niet snel zal doen aangezien ik liever met gezonde haren over straat ga. Vorige week had ik het ineens: ik bedacht een manier waarop ik deze kleuren in mijn haren kon laten verven zonder dat het te veel schade kon aanrichten! En, ik heb Jeffrey Campbell Lita's! 

Mijn haren zijn de laatste tijd aardig gegroeid, of misschien lijkt het maar zo, of misschien heeft die Nisim F.A.S.T. shampoo toch zijn vruchten afgeworpen. Hoe het ook zij, mijn haren zijn lekker lang. Alleen, de punten zijn nu wel heel erg droog, ik merk dat liters serum de laatste weken ook geen wonderen meer kunnen verrichten. De enige optie: punten eraf!

Maar, ik zou wel gek zijn om dat zomaar te doen sinds ik zo obsessed met met My Little Pony hair! Er is natuurlijk ook nog dip dye, mijn zusje schreef daar laatst wat over (klik hier). Kijk, we mogen dan niet persé op elkaar lijken qua uiterlijk, maar innerlijk gezien zitten we altijd op één lijn wat fashion & beauty betreft. Tara wil haar ombre haren gaan dip-dyen, en ik eigenlijk ook!

Want een maandje later kan ik het er gewoon weer afknippen, omdat ik dat toch al van plan was! Dus geen gedoe met droge, doodgeblondeerde punten. Dat gaat er straks, als ik uitgekeken ben op mijn kleurtje, hoppa, gewoon allemaal vanaf.

En dus zit ik vanmiddag bij de Kinki kapper in Utrecht aan de Gracht, om mijn haarpunten een tof kleurtje te laten aanmeten. Alleen, welke kleur zal ik doen? Bij blond haar vind ik pastelkleuren erg mooi, maar bij donkerbruine haren? Hieronder heb ik wat inspiratie foto's opgesnort. Welke kleur lijkt jullie het mooiste bij mij? 








Jullie wilden allemaal weten of we de Lita's nog hadden gekocht. The answer is YES! En wat zijn we er blij mee! Via marktplaats kwamen we bij een leuke meid uit Diemen, die bezig is met het opzetten van een webshop met Jeffrey Campbell schoenen. Haar webshop opent pas over 1 tot 2 maanden, maar de schoenen heeft ze al in huis en verkoopt ze gelukkig al. Het zijn originele schoenen met de originele doos. Deze meid is te vertrouwen! De schoenen kosten €150 per paar, maar als de webshop eenmaal geopend is gaat ze meer vragen omdat er dan meer kosten bij komen kijken. Via de webshop gaan ze €180 per paar kosten. Mocht je graag Lita's willen, ze heeft ze in zwart leer en taupe suede, sla dan nu je slag! Want over een tijdje zijn ze €30 duurder. Je vind deze verkoper hier op Marktplaats. Als jullie ze bestellen of op gaan halen, zeg dan dat jullie via mij zijn gekomen!



Larissa en Tara hebben de zwarte leren en ik heb de suede in de kleur taupe (een grijzig camelbruin). Ik ben er heel blij mee! Ze lopen ook lekker trouwens en ze zitten als gegoten! Ze zijn true to size. Binnenkort volgen er natuurlijk outfit foto's, zowel hier als op KittehsCupcakes.com!

Until next time,

Serena Verbon