donderdag 25 augustus 2011

Outfit: Something Old, Something New

Something borrowed, something blue. Een oude traditie die men vooral hanteert in Amerika. De bruid dient op haar trouwdag iets ouds, iets nieuws, iets wat geleend is en iets blauws te dragen. Zoals jullie weten gaat mijn nichtje Sharlena trouwen (check hier haar bachelor surprise party filmpje) en morgen is dan eindelijk de grote dag. Ik ga alleen naar het trouwfeest en heb voor deze gelegenheid een blauwe outfit gekozen. Mocht Sharlena zelf niets blauws dragen, dan ben ik gewoon haar 'something blue', haha!












Donkerblauw bodycon jurkje van Forever 21
Blauwe tailleriem met gouden pauwen - privé collectie
Gouden ketting met vintage pauwenhanger - privé collectie
Blauwe sandaaltjes met hoge hak - cafemoda.nl 

Toen ik dit jurkje zag hangen in de Forever 21 in Barcelona was ik meteen verkocht. De opvallende pofmouwen zijn perfect om mijn magere schoudertjes te verdoezelen en de kleur blauw vind ik erg chic. Mijn taille accentueer ik met een elastieken riem met gouden pauwen (ik had hem nog in mijn kast liggen, maar geen idee meer waar ik hem vandaan heb). De gouden ketting met vintage pauwen hanger past hier perfect bij, evenals de blauwe sandaaltjes in dezelfde kleur blauw. De sandaaltjes zijn echter net iets te groot, dus voor de bruiloft ga ik er nog zooltjes inleggen (dat loopt sowieso ook lekkerder). Een hele blauwe outfit dus, met gouden accenten.

Until next time,
Serena Verbon