zondag 24 juli 2011

Philips Lumea: update #2

Een aantal weken geleden schreef ik over Philips Lumea, een IPL apparaat voor thuisgebruik, waar ik jullie vandaag een korte update over wil geven. Ik heb vaak de vraag gekregen of IPL pijn doet. Pijn is natuurlijk heel persoonlijk, maar om jullie een beetje een idee te geven van de reactie op IPL heb ik mijn vriendin Nena stiekem gefilmd terwijl ik haar voor het eerst behandel met de Philips Lumea. Hieronder in de video kun je haar reactie bekijken.





Nena heb ik slechts eenmaal geflitst en zij merkte geen verschil in haargroei. Het wordt daarom aangeraden om ongeveer om de twee tot vier weken de behandeling te herhalen. Zelf heb ik mijn oksels geflitst en een week later heb ik dit herhaald. In totaal heb ik dus tweemaal geflitst en volgens Philips zou je inmiddels verschil moeten merken in haargroei.

Verschil merkte ik zeker, waar normaal gesproken na 1 dag alweer stoppels verschijnen bleven de haartjes nu 2 dagen weg voordat ze weer begonnen te groeien. De haargroei is vertraagd, maar naar mijn mening mogen ze nog veel langer wegblijven. Ik blijf eenmaal per week flitsen en over 2 weken hoop ik jullie te kunnen vertellen dat ze een week lang wegblijven!

I'll keep you posted!

Until next time,
Serena Verbon