zaterdag 23 juli 2011

BeautyLab Meeting #2

Het is alweer langer dan een half jaar geleden dat ik mijn eerste VIP Party heb gegeven voor mijn lieve lezeressen (klik hier voor het verslag) en sindsdien is er veel vraag geweest naar een volgend feestje. Bij mijn vorige party kon ik maar 20 meiden uitnodigen (meer past er helaas niet in mijn appartement), maar dit keer wil ik het groter aanpakken zodat er zoveel mogelijk lezeressen kunnen komen! Lees snel verder om samen met mij te brainstormen over het feestje.






Wisten jullie dat ik stiekem stokoud ben? Ik word 4 september alweer 27 jaar (OMG!) en het lijkt me leuk om mijn verjaardag ouwe dag samen met jullie te vieren. Op mijn verjaardag zelf ga ik lekker met familie uit eten, maar een week later, op zondag 11 september, zou ik het graag willen vieren met mijn lieve bezoekers! En daarmee bedoel ik dus jullie.

De locatie is nog geheim, maar het is in de binnenstad van Utrecht, lekker centraal en goed bereikbaar met het openbaar vervoer. 

Alhoewel er wel cupcakes, macarons en een mooie verjaardagstaart zullen zijn, is het niet zo zeer een verjaardagsfeest. Zie het eerder als een meeting, een plek om andere BeautyLab lezeressen te ontmoeten, andere leuke bloggers te ontmoeten, mij te ontmoeten en Samantha uit Utreg te ontmoeten (die is uiteraard ook van de partij). Natuurlijk zijn er wat ook leuke dingetjes te doen, te winnen en worden er leuke plaatjes gedraaid door een leuke DJ. Kortom, een en al gezelligheid!

Ik wil het dit keer groter aanpakken dan vorig jaar. Vorige keer kon ik helaas maar 20 meiden uitnodigen, maar dit jaar wil ik er 100 uitnodigen! Vandaar dat het ook niet meer bij mij thuis zal zijn, maar op locatie. Helaas is zaalhuur enorm duur (denk aan meer dan €1000!) en daarom wil ik kaartjes verkopen zodat ik in elk geval die zaalhuur eruit kan halen. Kaartjes zullen €10 per stuk gaan kosten. Dat is voor sommige meiden misschien erg veel geld, maar als je eenmaal binnen bent heb je de hele dag door onbeperkt lekkere hapjes en drankjes en ik laat je natuurlijk niet naar huis gaan met lege handen. Ik zorg voor goodiebags met leuke beautyproducten die bij elkaar al meer zullen gaan kosten dan €10, dus je haalt het er sowieso uit!

Goed, even kort samengevat. 

Wat gaat er gebeuren?: BeautyLab Meeting #2
Wie mogen er komen?: Iedereen die BeautyLab fan is!
Wanneer?: zondag 11 september 2011
Hoe laat?: 12.00u - 17.00u
Waar?: Utrecht binnenstad
Hoe duur? €10

Mijn vraag aan jullie is of jullie nog leuke ideetjes hebben voor de BeautyLab Meeting? Wat willen jullie er doen? Welk thema zal ik dit jaar kiezen? Wat verwachten jullie van een meeting?

Als je dit leest en je hebt een webshop of je werkt voor een leuk beauty/fashionmerk, goodiebag donaties zijn van harte welkom! Mail me op starpede@hotmail.com voor meer informatie. Je hoeft geen 100 items te doneren, het mogen er ook veel minder zijn want ze worden gewoon random over de goodiebags verdeeld (maar wel zodat elke goodiebag ongeveer dezelfde waarde heeft).

Ik hoop op jullie feedback!

Until next time,
Serena Verbon