maandag 6 juni 2011

Kitteh Update #6


Een tijdje terug vertelde ik dat het niet zo goed meer ging tussen Coco en Clarence (klik hier), en dat ik Coco zou laten steriliseren. Nou, dat is inmiddels achter de rug. Haar hechtingen zijn er uit en haar litteken is een mooi streepje geworden. Tussen de comments zie ik vaak vragen staan van hoe het nu met de katjes is, vandaar even deze aparte post. Is de situatie verbeterd? Een klein beetje. 







Coco terroriseert Clarence minder dan voorheen, maar het is nog steeds zo dat ze af en toe naar hem blaast en dat ze hem uit de slaapkamer verjaagd. Zelf slaapt ze ook niet altijd meer in de slaapkamer, wat ik best ongezellig vind. Vroeger sliep Clarence bij mijn hoofdeinde en Coco bij mijn voeteneinde, hartstikke gezellig!

Ik hoef Coco en Clarence in elk geval niet meer apart en uit elkaar te houden als ik ga werken en ik ben ook minder bang voor heftige vechtpartijen, maar toch. Het is niet meer zoals eerst :(

Misschien weten jullie of dit nog zal veranderen of dat er misschien truukjes voor zijn? Ik heb al mailtjes ontvangen over feromonen verstuivers en tips zoals 'smeer eten op het koppie van Clarence' maar daar heb ik me nog niet aan gewaagd.
ps. Wat vinden jullie van de bovenstaande foto's? Sommige heb ik getransformeert tot 'I can haz cheezburger' foto's, hahaha!

Until next time,
Serena Verbon