dinsdag 17 mei 2011

video: voor het eerst naar de ACTION!



Het is niet te geloven maar vandaag ben ik dan eindelijk voor het eerst in mijn leven naar de Action geweest! Hier in Houten is geen Action en de dichtsbijzijnde zit ergens in een woonwijk in Nieuwegein, dus je moet er echt specifiek naar toe rijden. Hierboven laat ik zien wat ik zoal heb geshopt. Ik liep met 3 volle tassen de deur uit en ik was in totaal zo'n €30 kwijt. Gotta love cheapness! :-)


Ik ben heel erg blij met het make-up organizer bakje en met de waterverstuivers! Ook het bikini jurkje en de bodyconrok zijn toppertjes, en dat voor die paar euro. Ik ga lekker alles even uittesten en mocht ik razend enthousiast zijn over een bepaald product dan zien jullie vanzelf wel een budget-tip voorbij komen hier op de site.

Zijn jullie ook Action fan? Ik heb me al aangemeld bij de fanclub! :D

Until next time,
Serena Verbon