woensdag 18 mei 2011

Budget Tip! Action Make-up Organizer


Gisteren tijdens de Action Shoplog liet ik jullie vol trots mijn aankoopjes zien, waaronder deze plexiglas make-up organizer. Shoppen in de Action voelt als schatzoeken, vinden jullie ook niet? Dit handige bakje kost €2,59 en ik ben er ontzettend blij mee! Ik heb meteen alle zooi van mijn wasmachine geveegd, dit bakje neergeknald en er mijn everyday make-up in gestashed. Dat ruimt lekker op!


Zo zag mijn droger er eerst uit:




En nu ziet de droger er zo uit:




Zo, wat zal mijn moeder daar blij mee zijn. Ik heb gewoon uit mezelf opgeruimd, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! De droger bevindt zich naast mijn wastafel en vandaar dat ik daar graag mijn make-up op uitstal. Het zal niet de beste plek zijn om make-up te bewaren aangezien de droger warm wordt tijdens het drogen, maar ik heb er nergens anders plek voor helaas. 





Het bakje heeft hoogteverschil en helemaal achteraan bevinden zich 2 vakken die redelijk hoog zijn. Hier kun je dus het beste 'hoge' beautyproducten in bewaren zoals kwasten, mascara's en potloden. Voor het grootste vak bevinden zich 4 kleinere en ondiepere vakjes. Hier kun je perfect lipsticks in bewaren of andere producten die smal en middelmatig hoog zijn. Het bakje bevat verder nog een klein, halfrond ondiep vak en een groter ondiep vak. Hier kun je de grotere producten in kwijt zoals palettes, blushes en bronzers. 

Het bakje is niet heel erg groot, dus als everyday bakje is 'ie perfect! Wil je meer beautyproducten kunnen opbergen dan is de IKEA Godmorgon opbergsysteem wellicht beter geschikt wat voor jou.



Ik vond onderstaande producten zo schattig bij elkaar dat ik er even speciaal een foto van wilde maken. Het leuke popje is trouwens een eyeliner die ik heb gekregen van mijn zusjes. Op hun eigen site geven ze er 6 weg om te vieren dat ze 1 jaar bestaan. Als je mee wil doen aan deze winactie klik dan hier. Ik zou het doen, want dit popje is echt ZO ontzettend fijn. 

Mijn dure Helena Rubinstein Feline eyeliner (van rond de €30) heeft zojuist haar laatste adem uitgeblazen en ik moet zeggen dat ik deze eyeliner misschien nog wel beter vind. Het kwastje/stiftje is vergelijkbaar met die van Helena Rubinstein, je trekt er scherpe gitzwarte lijnen mee en het lijntje blijft gedurende de dag (mits je met een eyeshadowprimer smeert) erg goed zitten. En het ziet er nog poezelig uit ook! Oh, de eyeshadow primer test uitslag verschijnt deze week dan eindelijk op de site, mochten jullie het je afvragen...



Anyways, ik ben blij met mijn bakkie, ik bedoel make-up organizer, en ik wilde deze budget tip graag zo snel mogelijk met jullie delen. De Make-up Organizer is te koop bij de Action voor slechts €2,59. Het zit verpakt in een doos en ik vond hem onderaan in het schap bij de cosmetica producten. Ideaal voor mensen met een kleine stash, als everyday bakje of koop er een paar en schuif ze tegen elkaar aan als je er meer in kwijt wil.


Deze week test ik de Action beautyproducten uit voor jullie en als het wat is zal ik er zeker een artikel aan wijden.

Until next time,
Serena Verbon