zondag 3 april 2011

Essence Meet_Me[at]Holografics.com


Oooooeh, Holographic stuff! In mei/juni brengt Essence een limited edition collectie uit genaamd Meet_Me@Holografics.com, een collectie bestaande uit make-up en nagellak in pastellerige roze, paars en blauwe tinten met lots of glitter en shimmer. Love it al ready! Klik even verder voor de product foto's.


Essence brengt cream-to-powder eyeshadow uit, een oogschaduw met de structuur van een cremig poeder. Ik denk dat de structuur te vergelijken is met die van L'Oreal Color Infallible Eyeshadows, dus dat beloofd veel goeds. Prijs per stuk €2,29.

C01 - Gagalectric

C02 - Lil@c

C03 - Prism@tic White

Ook bevat deze collectie liquid eyeliners. Prijs per stuk €2,29. Hmmm, een witte eyeliner, is that gonna be pretty? 

C01 - Blue Ray en C02- Prism@tic White

Deze lipglossjes zien er leuk uit! Lekker shimmery en met lieve kleurtjes. Afhankelijk van de lichtinval laat het je lippen stralen in elke kleur van de regenboog. Sounds nice! Prijs per stuk €1,79.

C01 - Lil@c, C02 - Holoberry en C03 - Prism@tic White

Holografische lakjes? Yes please! Al moet ik zeggen dat ze er hier op de foto eerder duochrome uitzien dan holografisch, maar dat moet ik dan eerst goed in het echt bekijken. Laten we hopen dat het mooie holo's zijn zoals de OMg collectie van China Glaze (epic!). Prijs per stuk €1,79.

C01 Gagalectric, C02 Lil@c, C03 Blue Ray, C04 Prism@tic White en C05 Holoberry

Holografische body oil! Dat is een fun product, leuk om een mooie subtiele glans of shimmer aan je huid te geven. Vooral op je decolleté staat dit mooi, als je uitgaat of een etentje hebt bijvoorbeeld. Ik weet helaas niet hoe groot deze fles is, maar de prijs is €3,99 en dat is een fijn prijsje als je eens zoiets wil uitproberen. Ik ben heel benieuwd hoe deze shimmer er in het echt uitziet, zo in de fles doet het me sterk denken aan mijn allermooiste glitterproduct Lorac 3D liquid Lustre.


Tja, en dan nog een armbandje om de collectie 'compleet' te maken. Van mij hoeven dit soort dingen nooit perse, maar het is op zich wel cute. De prijs is €1,99. 


Zo, dat was de preview! Zijn jullie enthousiast geworden? Ik kijk alvast erg uit naar deze collectie. Ik zou alles wel willen hebben, behalve het armbandje dan. Om de prijs hoef je het niet te laten, die is zoals we gewend zijn van Essence lekker low budget!

Ik ben heel benieuwd of deze collectie daadwerkelijk holografisch is of dat het meer als duochrome of shimmery te bestempelen is. Daarvoor moeten we dus nog even even wachten tot midden mei, want vanaf dan kunnen we pas alles in het echt bekijken en swatchen in de Kruidvat filialen. 

Wat vinden jullie van deze collectie?

Until next time,
Serena Verbon