vrijdag 25 februari 2011

Video: Diversen Shopvlog NYC



In deze shopvlog laat ik zien wat ik aan beautyproducten heb geshopt na mijn Beauty Shopvlog NYC en wat ik verder nog voor aankoopjes heb gedaan op non-beauty en non-fashion gebied. Het meest blij ben ik met mijn Hello Kitty watercooler. That's right. Een Hello Kitty watercooler.


We hebben onze koffers al ingepakt en vertrekken om 15.00u plaatselijke tijd (bij jullie is het dan 21.00u) richting het vliegveld. Ons vliegtuig gaat om 18.30u en dit keer vliegen we gelukkig gewoon rechtstreeks naar Amsterdam. Scheelt heel veel tijd en moeite! We komen de volgende dag heel vroeg aan op Schiphol, zaterdag dus. Ik wil hier eigenlijk nog wel een week blijven, maar aan de andere kant wil ik ook heel graag Clarence en Coco een dikke knuffel geven. Aaaaw, ik mis die beestjes wel hoor. En thuis lekker mijn spulletjes uitpakken, alles een plekje geven en slapen in mijn eigen bed (zonder snoaring Tara) is toch ook wel fijn. 

Tara, Larissa en ik hebben de hele week een beetje lopen snotteren, niezen en last van keel- en hoofdpijn gehad, maar dat heeft de pret niet kunnen drukken. Gelukkig kan ik het weekend even lekker uitrusten en dan begin ik komende maandag weer op het lab.

Wat zijn jullie weekendplannen?

Until next time,

Serena Verbon