maandag 7 februari 2011

MAC Wonder Woman Look


Zoals jullie weten werd ik heel blij van het nieuws dat MAC een Wonder Woman collectie ging uitbrengen. Ik ben een sucker voor comics en anime! Hier kun je de productfoto's van de gehele collectie bekijken en bekijk hier de swatches van de Wonder Woman producten die ik toegestuurd heb gekregen. Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met deze producten. Enne, bij een echte Wonder Woman look mogen de Wonder Woman tiara en cuffs uiteraard niet ontbreken!


Excuse my eyebrows! Ik ben ze van plan binnenkort te laten threaden hier in Houten en ik wil het filmen, vandaar dat ik ze een beetje laat staan. Dan is het voor/na effect beter te zien (met een groter wow-effect!). Anyways, hieronder de close-ups van de ooglook. Ik heb het palette Lady Justice gebruikt, een palette met blauwe en grijze kleuren.







Ik bracht eerst Insurmountable aan, een matte moddergrijze kleur. Hoe vreemd de kleur ook is, hij mengt prachtig samen met blauwe kleuren, de kleuren lopen mooi in elkaar over. In de crease Bold Babe, een diepe donkerblauwe kleur. En onder mijn wenkbrauw en in mijn ooghoeken een beetje Lady Justice, for the extra sparkle! Deep Truth heb ik overgeslagen, de kleur lijkt in mijn ogen te veel op Bold Babe. 

Met zwart oogpotlood omrand ik mijn ogen en trek ik een dikke cateye lijn boven mijn oog. Met de Penultimate Eyeliner trek ik er een extra lijn overheen, voor een intens zwarte kleur. De stift werk heel makkelijk en geeft mijn ogen een verleidelijke, donkere oogopslag. Like it! Vervolgens breng ik zwarte mascara aan om de look af te maken.



Hieronder nog wat full face foto's:





met flits


En voordat iemand zich weer afvraagt wat ik met mijn wenkbrauwen heb gedaan, die heb ik gewoon wat zwaarder aangezet met zwart wenkbrauwpotlood. Dat vond ik goed passen bij deze stoere comic look! Bij deze wil ik meteen even mijn creatieve moeder bedanken die de Wonder Woman Tiara en Cuffs in elkaar heeft geknutseld.

Mocht er nog behoefte zijn naar een how-to van deze accessoires let me know. Het is natuurlijk bijna carnaval en als je niet te veel geld wil uitgeven aan een tof kostuum is dit misschien wel een ideetje! 

Wat vinden jullie van mijn Wonder Woman look?

Until next time,
Serena Verbon