maandag 14 februari 2011

In progress: Bikini Body Work-out


Vanavond komt een goede vriend van me langs om samen een video op te nemen. Hij is al jaren bezig met (vecht)sport en fitness op hoog niveau en is zo'n beetje een pro op dat gebied. Ik vroeg hem om een schema te ontwikkelen gericht op meisjes die van de zomer een Bikini Body willen kweken. 


Tijdens de Miss verkiezing heeft hij me ook enkele tips gegeven en ik moet zeggen dat mijn buik op de foto voor de finale (links) minder slank is dan op de foto tijdens de finale (midden). Inmiddels zijn we een paar maanden verder (rechts) en train ik slechts 1 keer per week en dan doe ik voornamelijk cardio. Ik heb niets te klagen met mijn figuur, don't get me wrong, maar een klein beetje meer abs zo tijdens het strandseizoen kan natuurlijk geen kwaad! 

Ik weet, uit de comments van een eerder artikel, dat er veel jonge meiden zijn die zich onzeker voelen over hun lichaam en hier vooral in de zomer problemen mee hebben. Hoewel ik wel eens heb verkondigd vrolijk met striae en cellulite over het strand te hobbelen voel ik me natuurlijk ook lekkerder in een strakker velletje. Sporten geeft energie en zelfvertrouwen en als het harde werken zijn vruchten afwerpt geeft dat een heel voldoenend gevoel.

Ik ben eerlijk gezegd veel te lui en heb totaal geen discipline om te trainen voor zo'n bikini body! Ik ken mezelf. Maar volgens mijn vriend moet een uurtje per week voldoende zijn om vanaf nu tot aan de zomer een slanker en strakker figuurtje te verkrijgen. Ik ben benieuwd...

Ik hoop dat jullie ook deze vorm van beauty kunnen waarderen op BeautyLab.nl - laat het me weten in de comments.
Dus, coming soon, de Bikini Body Work-out video!

Until next time,
Serena Verbon